Društvo Humanitas je v okviru projekta Globalni izzivi – Globalni predmeti pripravili tudi raziskavo o vključevanju globalnega učenja v predmetno poučevanje. “Preko raziskave z učiteljicami in učitelji osnovnih in srednjih šol smo želeli ugotoviti, kakšna je njihova usposobljenost ter kakšne so njihove potrebe pri vključevanju pristopa globalnega učenja v poučevanje, še posebej v zvezi z naslavljanjem bolj občutljivih tem globalnega učenja ter poznavanjem Ciljev trajnostnega razvoja.”
“Rezultati raziskave so nam služili predvsem kot smernice za razvoj priročnikov, namenjenih vnašanju globalne dimenzije v predmetno poučevanje. Priročnike smo zasnovali skupaj s predanimi učiteljicami in učitelji, ki so sodelovali z nami v predmetnih delovnih skupinah. Zbrana gradiva so trenutno v fazi urejanja in bodo učiteljem in učiteljicam kmalu na voljo v petih priročnikih!”Publikacijo lahko prenesete tukaj.
Projekt Trajnostno. Lokalno. Globalno. podpira Ministrstvo za zunanje zadeve Republike Slovenije, koordinira pa ga SLOGA, nacionalna platforma za razvoj, globalno učenje in humanitarno pomoč.
Vsebina prispevka ne predstavlja uradnega stališča Vlade Republike Slovenije.
