Azijsko-pacifiški center za izobraževanje za mednarodno razumevanje (APCEIU) je objavil publikacijo »Reconciliation, Peace and Global Citizenship Education: Pedagogy and Practice«. Delo je rezultat plodnih razprav in predstavitev na 4. mednarodni konferenci globalnega učenja, ki je potekala septembra 2019 v Koreji. Namen publikacije je omogočiti bralcu, da razišče, kako pedagogika in prakse globalnega učenja prispevajo k izgradnji miru in sprave.
Publikacija je razdeljena v tri sklope. V prvem sklopu obravnava splošna vprašanja o vlogi transformativnega učenja in globalnega učenja pri gradnji miru in sprave, o potencialni vlogi čuječnosti in medijski pismenosti. V drugem delu obravnava primere transformativnega učenja v Kolumbiji, Severni Irski in Južni Afriki. Tretji sklop pa poudarja, kako lahko podpiramo uvajanje globalnega učenja, vključno s praktičnimi predlogi, ki temeljijo na izkušnjah držav.
Publikacija je na voljo v angleškem jeziku tukaj.
Projekt Trajnostno. Lokalno. Globalno. podpira Ministrstvo za zunanje zadeve Republike Slovenije, koordinira pa ga SLOGA, nacionalna platforma za razvoj, globalno učenje in humanitarno pomoč.
Vsebina prispevka ne predstavlja uradnega stališča Vlade Republike Slovenije.
